WFIS-BASE

List Resources

Displaying 1 - 3 of 3 (Bibliography: WIKINDX Master Bibliography)
Parameters
Keyword:  media
Order by:

Ascending
Descending
Use all checked: 
Use all displayed: 
Use all in list: 
Gwozda, M. (2010). Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego. In M. Kowalski & E. Kowalska (Eds), Reklama w społeczeństwie informacyjnym (pp. 65–76). Tychy: Maternus Media.  
Added by: Mariusz Gwozda 12 Dec 2011 20:19:58 Europe/Warsaw Pop. 0%
Gwozda, M. (2010). Wolne słowo na przetargu. między misją a komercją. In I. Hofman & D. Kępa – Figura (Eds), Współczesne media. Wolne media?, tom. 2 (pp. 38–47). Lublin: Wydawnictwo UMCS.  
Last edited by: Mariusz Gwozda 13 Dec 2011 00:18:07 Europe/Warsaw Pop. 0%
Gwozda, M. (2010). Z kamerą wśród ludzi. safari po krainie bezwstydu. In A. Biała, M. Gwozda, J. Kociuba, E. Krawczak & U. Kusio (Eds), Człowiek wobec universum. Księga jubileuszowa z okazji 75. rocznicy urodzin Pana Profesora Mariana Filipiaka (pp. 135–147). Lublin: Wydawnictwo UMCS.  
Added by: Mariusz Gwozda 12 Dec 2011 20:33:03 Europe/Warsaw Pop. 0%
wikindx 5.2.beta 1 ©2017 | Total resources: 302 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: American Psychological Association (APA) | Database queries: 27 | DB execution: 0.04089 secs | Script execution: 0.09404 secs