WFIS-BASE

WIKINDX Resources

Polkowska, D. (2011). Zakupy grupowe jako przykład komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet. Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 209, 520–530. 
Added by: Dominika Polkowska (01 Feb 2013 10:27:01 Europe/Warsaw)   Last edited by: Dominika Polkowska (01 Feb 2013 10:45:30 Europe/Warsaw)
Resource type: Journal Article
Peer reviewed
BibTeX citation key: Polkowska2011c
View all bibliographic details
Categories: General
Keywords: gender marketing, zakupy grupowe
Creators: Polkowska
Collection: Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Views: 2/401
Views index: 63%
Popularity index: 15.75%
Attachments  
LISTA MINISTRA    6 punktów
Added by: Dominika Polkowska  
wikindx 5.2.beta 1 ©2017 | Total resources: 302 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: American Psychological Association (APA) | Database queries: 50 | DB execution: 0.19042 secs | Script execution: 0.24671 secs