WFIS-BASE

WIKINDX Resources

Polkowska, D. (2010). Marketing szeptany w internecie – sposób na kryzys? In S. Partycki (Ed.), Partnerstwo i współpraca a kryzys gospodarczo-społeczny w Europie Środkowej i Wschodniej (pp. 443–454). Lublin: Wydawnictwo KUL. 
Added by: Dominika Polkowska (01 Feb 2013 11:03:20 Europe/Warsaw)   
Resource type: Book Article
BibTeX citation key: Polkowska2010b
View all bibliographic details
Categories: General
Creators: Partycki, Polkowska
Publisher: Wydawnictwo KUL (Lublin)
Collection: Partnerstwo i współpraca a kryzys gospodarczo-społeczny w Europie Środkowej i Wschodniej
Views: 9/402
Views index: 62%
Popularity index: 15.5%
Attachments  
wikindx 5.2.beta 1 ©2017 | Total resources: 302 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: American Psychological Association (APA) | Database queries: 51 | DB execution: 0.12562 secs | Script execution: 0.14497 secs