WFIS-BASE

WIKINDX Resources

Gwozda, M. (2010). Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego. In M. Kowalski & E. Kowalska (Eds), Reklama w społeczeństwie informacyjnym (pp. 65–76). Tychy: Maternus Media. 
Added by: Mariusz Gwozda (12 Dec 2011 20:19:58 Europe/Warsaw)   
Resource type: Book Article
BibTeX citation key: Gwozda2010
View all bibliographic details
Categories: General
Keywords: komunikowanie społeczne, media, reklama, reklama społeczna
Creators: Gwozda, Kowalska, Kowalski
Publisher: Maternus Media (Tychy)
Collection: Reklama w społeczeństwie informacyjnym
Views: 3/445
Views index: 61%
Popularity index: 15.25%
Attachments  
LANG    pl
Added by: Mariusz Gwozda  
wikindx 5.2.beta 1 ©2017 | Total resources: 302 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: American Psychological Association (APA) | Database queries: 58 | DB execution: 0.15463 secs | Script execution: 0.20974 secs