WFIS-BASE

WIKINDX Resources

Gwozda, M. (2010). Wolne słowo na przetargu. między misją a komercją. In I. Hofman & D. Kępa – Figura (Eds), Współczesne media. Wolne media?, tom. 2 (pp. 38–47). Lublin: Wydawnictwo UMCS. 
Added by: Mariusz Gwozda (12 Dec 2011 20:51:31 Europe/Warsaw)   Last edited by: Mariusz Gwozda (13 Dec 2011 00:18:07 Europe/Warsaw)
Resource type: Book Article
BibTeX citation key: Gwozda2010e
View all bibliographic details
Categories: General
Keywords: komunikowanie społeczne, media, socjologia masowego komunikowania, socjologia mediów
Creators: Gwozda, Hofman, Kępa – Figura
Publisher: Wydawnictwo UMCS (Lublin)
Collection: Współczesne media. Wolne media?, tom. 2
Views: 9/419
Views index: 56%
Popularity index: 14%
Attachments  
LANG    pl
Added by: Mariusz Gwozda  Last edited by: Mariusz Gwozda
wikindx 5.2.beta 1 ©2017 | Total resources: 302 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: American Psychological Association (APA) | Database queries: 58 | DB execution: 0.22019 secs | Script execution: 0.23976 secs